miercuri, 8 noiembrie 2017

Muzică


Nu am chef să scriu despre nimic, ci doar să ascult muzică. Puțină, din ce în ce mai puțină pe zi ce trece. Nu că aș avea chef mai puțin, dar muzica parcă e tot mai proastă. Așa am ajuns să am doar câteva piese pe care să le ascult. Și am zis că dacă tot le ascult, hai să le și împărtășesc. Poate o mai fi cineva care e doritor de ceva quallity și nu știe de unde să ia. Facem așa, un mic top. Luat aleatoriu, nu neapărat cu o anumită ordine:



1. Tudor Gheorghe - Crucea de piatră

 Versurile lui Romulus Vulpescu, interpretarea lui Tudor Gheorghe, acțiunea în anii '20, în mahalalele bucureștene. Ce ți-ai putea dori mai mult de atât?



2.Feli - La Bohemia

 Una dintre cele mai frumoase povești scrise vreodată, cântată magistral de Feli. Cu piesa asta mi-a arătat clar că este una dintre cele mai bune voci ale României. Dai play și te lași condus de poveste.



3. F.Charm - Cristina

Dacă îți place storytelling-ul despre cum greutățile timpurii formează caracterul, despre femei cu onoare, despre lupta cu viața, sigur vei iubi povestea ''Cristinei'', spusă de F.Charm.



4. Mircea Vintilă și Florian Pittiș - Constantin și Veronica

Probabil cei trecuți de 35, au auzit măcar odată povestea lui Constantin, băiatul de la țară, venit în București să facă școală, dar sfârșește fără bani și cu inima frântă de Veronica, frumoasa vânătoare de bani. Ei bine, acum piesa lui Mircea Vintilă, are și intervenții savuroase din partea maestrului Florian Pittiș.



5. Aproape Unplugged - All songs

Aproape Unplugged este o trupă folk-rock din Iași, pe care eu am descoperit-o pentru piesele vechi, readaptate pe sound nou. Sunt trupa care arată că și clasicul poate fi contemporan. Vă las aici doar o mostră din ce știu băieții ăștia să facă.



6. Bibi - Copil hoinar

Dacă e folk, păi să fie! Bibi este o voce caldă și plăcută, pe care am descoperit-o acum mult timp pe Youtube. Ea și chitara ei oferă cele mai faine cover-uri. Look:



7. Ceilalți - Imnul României mute

În materie de hip-hop, recomand piesele băieților de la Ceilalți. Acolo unde se cântă despre extremism, ură și intoleranță, ei vorbesc despre respectul pentru fiecare ființă, toleranță, echilibru. Singura trupă cu un mesaj cu adevărat pozitiv, în opinia mea.



8. Ana - Noapte la mare, noapte la munte

Ca și pe Bibi, pe Ana am cunoscut-o prin intermediul Youtube. O voce minunată, o piesă splendidă. Just...listen!



9. Gipsy King - Hotel California 

Cea mai cunoscută piesă a ''vulturilor'', cântată de Gipsy King în spaniolă. Sună divin!



10. Rehab - Bartender

De piesa asta m-am îndrăgostit fix înainte să intru la liceu cu o zi. Despre un tip care bea, se ceartă cu soția, îi strică mașina și se izolează într-un bar. O piesă amuzantă, masculină, e cam ceea ce trebuie.




Well, cam asta ar fi pentru moment, aveți destul pe moment. Revin cu altă serie, întâi săturați-vă de asta. Dacă puteți, eu nu reușesc.

Enjoy it!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu