joi, 22 mai 2014

Bec in da bizniz


 Am absentat din online o lungă perioadă, nemotivat ați fi unii dintre voi tentați să spuneți. Nu e chiar așa, în tot acest interval m-am ocupat cu nește trebi (nu știți voi) pentru școală, am scos o piesă nouă și am avut o prestație live pe scenă, la open mic, la pub-ul meu de suflet, Pub S4 în deschiderea concertului susținut de Markone1 și de Arssură. Faptul că am reușit acest lucru este minunat, e o senzație extraordinară când reușești să îți împlinești un vis. Cât despre concert, a fost de-a dreptul extraordinar, dar nu o să vă dau mai multe detalii, vă las să le citiți aici, unde e detaliat mult mai bine. În schimb, vă las aici piesa și prestația live. Aa, și vă invit și cu un like pe pagina oficială de artist. Desigur, doar dacă vă place (dacă nu vă place sunteți nașpeți rău de tot). Dar mi-am propus să mă întorc și în blogging, am multe de dezbătut și nu prea pot sta deoparte. Deci păzea că vin. Gud lac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu