duminică, 20 ianuarie 2013

Pace-n sine



''Sunt plecat cu capu, deci sunt normal/Am reușit, m-am relaxat în ultimul hal''.
 Nu cred că găseam o introducere mai bună pentru postarea aceasta. Efectiv, m-am relaxat așa cum se cuvine. Am avut o săptămână șoc, examene, proiecte, am fost ''în priză'' în permanență. Oboseala psihică își pusese amprenta asupra mea, ajungând în stadiul în care dacă nu aveam de lucru, mă plictiseam. Și nu, nu dezvoltasem ''workoholimie'', dar efectiv, nu mai puteam vedea nimic în afară de muncă în fața ochilor minții. Dar slavă cerului, am reușit să găsesc o metodă prin care am atins relaxarea necesară.
 Am profitat de faptul că am de lucru mai puțin, am intrat pe Youtube, am dat drumul unor piese rock și am început să mă zbengui prin casă până am consumat și ultima picătură de energie inutilă care se dorea eliberată. Știu, poate o să vă întrebați de ce rock și nu house sau dubstep sau electro sau trance sau pop. Pur și simplu, nimic nu te însuflețește mai tare ca rockul. Ascult rap pentru mesajul său, ascult pop pentru faptul că este accesibil, ascult jazz pentru că urechilor mele le place să ''înghită esența relaxării prin decibeli'', dar rockul este singura mea doză de alimentare. Paradoxal, alimentare prin eliberare. Uneori chiar încep să cred că creierul meu secretă endorfine în timp ce aude rock.
 VAMA, fie ea Veche sau nu, Vunk, Luna Amară sunt doar câteva dintre exemplele care mi-au dat liniștea interioară prin eliberarea de energii negative.
 Apoi, aveam nevoie de ceva care să păstreze acea stare. Așa că am închis fișierele de lucru, am înșfăcat o doză de bere din debara și am plecat să mă întâlnesc cu prietenii prin cartier, cu căștile telefonului mobil în ureche, desigur. Imaginați-vă o plimbare solitară printr-un cadru nocturn, străpuns de farurile mașinilor și a semaforului, cu zăpadă peste tot în jur, cu piesa aceasta în urechi:



 Apoi m-am întâlnit cu prietenii în cartier, am băut berea și am râs câteva ore pe afară, sfidând frigul. Am reușit să îmi fac timp să mai citesc și altceva în afară de ceea ce am nevoie pentru școală. În casă, ''How I met your mother'' și ''Married with children'' sau desene animate. Muzică rock, soft, prieteni, o bere, seară, zăpadă, râsete, libertate, detașare, sănătate, desene, cărți. Cum să nu îmi simt bateriile încărcate? Și mai ales, cum să îmi mai pese mie de conflicte, probleme, complexe sau neajunsuri? Pentru familia mea sunt ok, pentru prietenii mei sunt ok, pentru mine sunt ok. Ce ușor e, nu? Nu cafenele de lux, nu cluburi de fițe, nu tendințe. Doar natură pură, aer rece, o bere, prieteni cu care îți permiți să fii cât de imatur vrei, muzică ce îți masează simțurile... dacă nici așa nu ajungi să iubești viața, atunci clar nu mai ai motive să o iubești!
 Și asta e ca să vă motiveze să vă detașați de tot:



PACE-N SINE TUTUROR!
Sursa imaginii: www.stolenimg.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu