marți, 29 ianuarie 2013

Alternativa!

 În ultimele două săptămâni, am dedicat foarte mult timp celei mai frumoase arte: muzica! După cum spune o vorbă, ''dacă nu am fi avut suflet, muzica l-ar fi creat''. Așadar, în ultimele 2 săptămâni ''m-am însuflețit'' mai mult ca oricând. Desigur, fiecare gen are farmecul său, dar în viziunea mea, nimic nu poate concura ca emoții, mesaj și trăiri transmise prin intermediul așezării notelor pe portativ ca muzica rock. Nimic nu poate însufleți mai tare ca acest gen. Așadar, cu ajutorul  Youtube-ului, am descoperit o multitudine de piese și trupe noi. Dar acum doresc să vorbesc doar despre una.
 Deși foarte cunoscută, eu probabil că am lipsit de pe planetă până acum și nu m-am intersectat deloc cu această trupă. În legătură cu ea nu am decât un regret, anume că nu am reușit să o descopăr mai devreme. Dar, acum, alături de Luna Amară, VAMA, ALTAR și cei mai buni showmani din rock, Vunk, am adăugat pe lista preferințelor Alternosfera. Știu, o să vi se pară puțin ciudat că am combinat rockul alternativ cu trash metal și pop-rock, dar pentru mine rockul nu se împarte în subgenuri, ci în piese bune sau proaste. Asta raportat strict la ceea ce îmi transmit mie. Iar trupele menționate mai sus, sunt singurele (cel puțin momentan) care într-adevăr au un mesaj al pieselor pe care îl apreciez. Desigur, nu vorbesc de trupe de afară, Skillet, Saving Abel, Fozzy, Limp Bizkit, Aerosmith sau Bon Jovi. Mă refer strict la trupe românești.
 Despre Alternosfera nu pot să spun decât că este genială! Are versuri complexe, ușor criptice, piesele sunt figuri de stil, metaforele sau comparațiile sunt rodul unui imaginar poetic foarte complex și profund, mesajul transmis este pe placul oricui are o anumită doză de imaginație, o anumită doză de sensibilitate și o anumită doză de inteligență, iar instrumentalele sunt grandioase, care îți reglează pulsol inimii după acordurile de chitară și tobe. Îmi alungă orice gând trist, orice emoție care mă subjugă, orice urmă de gândire în exces, oferindu-mi în schimb șansa de a trăi prin muzică. Sau muzica prin mine. Piesa cu care mi-a atras atenția este aceasta:



 Și acum, să povestesc câteva lucruri și despre noaptea de sâmbătă. După cum probabil deja știți, în materie de hip hop, mentorul meu este raku, unul dintre cei mai buni MC români care din păcate nu este apreciat la adevărata sa valoare. Sâmbătă a avut al treilea concert în Bacău, pe care, din fericire, nu l-am mai ratat. Am reușit să fiu prezent, să îi ascult muzica, să obțin un autograf și ceea ce e cel mai important, am reușit să dau mâna cu el și să îi spun cât îi apreciez eforturile depuse. Aici este o poză cu mine din timpul concertului. Am reușit să fac o poză și cu raku, însă din păcate, din cauza luminii, poza nu a ieșit. Însă vorba unui prieten, vor mai fi șanse. În plus, eu sunt mulțumit că am avut ocazia să îi strâng mâna și să îi ascult muzica pe viu. Mai jos, o să las o prestație live de-a lui raku de la Ursus Music Evolution de astă vară.




Enjoy good music! Pace-n sine!

2 comentarii: