sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Facultate, publicitate, bere!

De când am intrat la facultate, am fost foarte afectat de neatenție. Astfel încât, în urmă cu două săptămâni, m-am trezit fără temă la seminarul de la ''Introducere în publicitate''. Trebuia să iau un produs deja existent și să îi adaug diverse elemente pentru a obține un spot nou. Foarte simplu, e ceva ce poate fi făcut în 2 minute, mai ales pentru o persoană cu imaginație bogată. Iar eu am imaginație din plin. Imaginația e stimulata de excesul de citit și de filme xxx. Iar eu...am citit mult! Emoticonuri Însă eu am uitat de temă. Ce era de făcut? Am așteptat seminarul următor cu inima la gură. Trebuia să fac în așa fel încât să compensez și ceea ce am pierdut, să fac și tema pentru ora aceea. Tema pentru ora aceea era să găsesc o reclama în care rolul produsului era exagerat. Așadar, ca să compensez, am făcut o temă 2 în 1, am creat propriul meu spot publicitar. Am ales să fac reclamă la bere, acesta fiind singurul domeniu la care excelez Emoticonuri. Am ales o marcă de bere la întâmplare, Ursus. După cum se poate vedea în imagine, cu photoshop am adăugat un girofar sticlei de bere și i-am adăugat un text, pornind de la concluzia la care a ajuns un institut de cercetare, cum că berea ar avea proprietăți curative, de acolo ideea textului alb. Am asemănat berea URSUS cu o ambulanță, plecând tocmai de la aceeași premisă cu aspectele curative ale berii. pe baza imaginii, am făcut oral prezentarea clipului. Clipul mi l-am imaginat în felul următor: O tejghea de bar. Multe sticle și pahare. De odată, se aude o sirenă de ambulanță. Toate sticlele și paharele se dau la o parte. Printre ele, în mare viteză trece sticla de URSUS cu girofarul și sirena pornite. În mare viteză, se îndreaptă spre capătul tejghelei, către cel care a comandat berea. La final, apare această poză, cu mesajul următor:
Ideea a fost în felul următor: exagerarea mesajului spotului publicitar, prin efectele benefice pe care se presupune că le are. Exagerarea spotului prin comparația berii cu o ambulanță. Efectul amuzant al spotului este atât prin mesaj, cât și prin comparație, dar și prin parodierea unui proverb care apare la finalul clipului. Sloganul clipului este ''O bere cu prioritate'', idee susținută prin ideea clipului. În realitate, se arată supremația berii aleasă de mine în fața mărcilor concurente. Am reușit să îmi diminuez minusul de ora precedentă prin aceasta. Partea cea mai interesantă e că am aflat târziu că am seminarul, așa că am avut la dispoziție doar 30 de minute să îmi vină ideea, să creez imaginile, să le scot la imprimantă. Sunt curios care este părerea voastră despre acest spot publicitar. !!!! MENȚIONEZ CĂ MARCA DE BERE ALEASĂ A FOST PUR ÎNTÂMPLĂTOARE !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu