vineri, 29 iunie 2012

AJUTOR!!!

Am cam fost preocupat cu competențele și cu învățatul pentru BAC și nu am mai avut timp să scriu. Însă acum mă văd nevoit să o fac. Mi se întâmplă un lucru... pot spune destul de grav, în special din cauza faptului că este incontrolabil. Am încercat să îl opresc, dar nu se poate. Mă confrunt cu o problemă scăpată de sub control.
Este vară. Cald. Noaptea nu prea dorm (și nu îl parafrazez pe Connect-R), iar ziua mi-o împart între învățat, citit, jocuri, filme, ieșiri. OK! Nimic anormal până aici. Dar chinul a început cu câteva zile în urmă. Un chin care capătă pentru mine proporții astronomice.
Știți cum se spune, toți oamenii au vicii, dependențe sau instincte. E normal, e în natura noastră. E perfect normal să le dăm curs, dar să nu le lăsăm să ne controleze. Să fim stăpâni pe situație și să le oprim atunci când trebuie. Poate vă așteptați la o dependență de droguri, alcool, tutun sau medicamente. Nu, pe astea le țin sub control destul de bine astea încă nu mi-au dat dependență nu sunt consumator de astfel de substanțe Emoticonuri. Dependența mea se reduce la....

MÂNCAREEEEE!!!!! 



Într-un cuvânt, mănânc de rup. Azi spre exemplu, am mâncat un mega sendvich dimineață, 2 înghețate, 5 eugenii, masa de prânz, o banană, un măr, o pungă de turtă dulce, cina, 2 acadele, o nuga.. și știu că mai era ceva.
Ieri am mâncat senvich normal, 6 ciocolate mici, 2 pachete de Finneti Sticks, 1 pungă de bomboane cu alune, 2 feluri de mâncare la cină, 1 fel la prânz, 3 sau 4 înghețate, o bucată de pui pe la ora 1, un măr, o nuga...
și după toate kilogramele astea de calorii... ÎNCĂ MI-E FOAMEEEEEEE!!!!!!!
Desigur, probabil că vă gândiți că o să pun de-a kilogramee... Ei, o să vă dezamăgesc! După o lună în care am rupt norma cu dulciuri și unhealty food... aveam FIX aceiași greutate.
Oricum, termin cu BAC-ul și mă reapuc de sală, deci nici un amărât de kilogram nu o să îmi pună capac.
Dar întrebarea rămâne.... CUM FAC SĂ NU ÎMI MAI FIE FOAMEEE????!!!
Vă las cu poza asta ca să fiți și voi tentați să rupeți frigiderul.
Dacă aveți treabă cu mine, mă găsiți în frigider. Până atunci, vreau să vă recomand o postare minunată de pe StolenIMG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu