sâmbătă, 14 iulie 2012

STOP!

Gata, îmi iau o pauză din blogging. Da, da... iar! Mă simt puțin prost că nu sunt în stare să respect nimic din ceea ce mi-am propus. Sunt dezamăgit și nervos în același timp. Și nu, bloggingul nu e o activitate. Pentru mine bloggingul e o stare de spirit. Iar până acum s-ar părea că am scris degeaba. Aparent, sunt capabil să scriu doar dulci iluzii, care să mă păcălească pe mine.
Nu înțeleg de ce mi-am făcut blog. Aaa, ba da! Ca să spun exact ceea ce simt. Am cam scris degeaba până acum. Eu îmi iau o pauză... bine, știu că nu contează, un blog inactiv în plus. Nu mai am despre ce să scriu.
Vroiam ca blogul acesta să fie oglinda mea. Am cam eșuat. Așadar, realizez că cea mai mare greșeală a anului a fost să mă reîntorc în blogging. Ianuarie 2012... dacă aș ști că mă pot întoarce în timp, știu sigur că m-aș mai gândi odată în ceea ce privește revenirea în online!
Nu că ar păsa cuiva de inactivitatea unui blog mediocru, dar am considerat de bun simț să anunț asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu