sâmbătă, 7 iulie 2012

S-a mai îndrăgostit Chirilă?

Când mă gândesc la verile din copilăria mea, remarc că an de an apar noi schimbări. Dar foarte, foarte multe lucruri rămân constante. Când eram ''un puști julit în coate'' știu că vara însemna trezit, spălat, mâncat și afară! Până la 1 după-amiază, când veneam să îmi sorb supa în mare grabă, ca să ies iar afară. Așa au decurs lucrurile până printr-a III-a. Apoi am început să merg pe la țară sau prin Tulcea pe la rude. Ulterior, vară însemna mult, foarte mult GTA. Apoi, foarte mult netlog. Apoi, filme la mall, kickboxing, ''Cel mai iubit dintre pământeni'' și blogging. Apoi mare, vreo doi ani, apoi anul ăsta scara blocului, concerte rock și hip hop.
Un lucru e constant, încă de când eram mic... lenea de vară. Nimic nu se compară cu lenea de vară. Mă instalam în pat, cu ochii în ViVa sau MTV și ascultam muzică, ori dădeam pe RTL, deoarece eram fascinat să mă uit la emisiuni din care nu înțelegeam nimic din ce se vorbește.
Ori, deschideam radioul și țopăiam pe muzică, asta pe când Ricky Martin abia lansase ''La vida loca''.
Al doilea lucru constant e înghețata vafe. De când eram mic mâncam, și încă mi se pare cea mai bună ever!
Dar un alt lucru care a rămas constant este îndrăgostela lui Tudor Chirilă!
Un refren pe care îl aud în fiecare vară la radio, încă de când eram mic: ''Vaaaarrrraaa asta am să mă-ndrăgosteeeeesssscccc....''. De prin '99, Tudor Chirilă ne tot ''amenință'' că o să se îndrăgostească. Și eram curios dacă până la urmă a reușit Emoticonuri!
Acum lăsând gluma la o parte, e de apreciat că piesa încă mai prinde la public. Hotel California-The Eagles încă se cântă, și e scoasă prin '70. Bon Jovi la fel. De ce melodia unei trupe de rock românească nu poate face istorie, măcar în țara ei, astfel încât să devină un ''must have'' al radiourilor într-un anumit sezon? E precum Last Christmas a lui George Michael, în fiecare iarnă e pe radio.
Oricum, piesa e ritmată, veselă... ideală în sezonul estival.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=InwO1ObFPPE&w=420&h=315]
Drăguță piesă, nu credeți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu