duminică, 8 iulie 2012

Prestația mea la BAC

Iată că am aflat deja rezultatele la ''examenul maturității'', care m-au surprins puternic. Nu doar datorită faptului că în ciuda a ceea ce au zis profii, diferă enorm de simulări, dar și pentru că notele au fost invers proporționale cu timpul alocat studiului.
Bun: Limba și literatură română: obiect la care nu am învățat aproape deloc, la simulare 7,70, la BAC 8,45.
Istorie: punctul meu forte, am aruncat câtuși de puțin ochii în caiet, la simulare 8,80, la BAC 8,20.
Logică și argumentare: Obiect la care am învățat intens, la simulare...ăăă, nu mai contează, ideea e că mi-am ridicat nota până la 7,70!
Astfel, am trecut examenul maturității cu media 8,11. Nu e o medie extraordinară, dar este excelentă, având în vedere că de foarte multe ori în vacanța asta intram în casă odată cu răsăritul. Altfel spus, m-am distrat din greu, dar am luat și BAC-ul cu o notă decentă.
Aici să încheie 12 ani de școală! Aici îmi iau rămas bun de la dulcea nebunie inocentă a anilor de școală, pregătit fiind să intru în viața de adult!
Ce va fi, va fi, que sera,sera, whatever will be, will be!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu