joi, 19 iulie 2012

Premiu și leapșă

Am primit un premiu și o leapșă de la Doroteea și de la Alle, cărora le mulțumesc mult.

Regulile sunt simple: trebuie să postezi imaginea Liebster Blog Award, să spui 11 lucruri despre tine, să răspunzi la întrebările adresate de cel ce te-a nominalizat și să formezi un nou set de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi, nominalizează 11 persoane care să realizeze acest tag, mergi pe pagina lor și anunță-i, nu da tag-ul înapoi.
Recunosc că mă temeam să primesc acest tag dintr-un singur motiv: nu cunosc 11 persoane către care să dau tag-ul care să nu îl fi primit deja. O să încerc să văd ce pot face! Să începem:

11 lucruri despre mine:

1. Ador dulciurile la nebunie

2. Ador desenele animate

3. Sunt extrem, extrem de imatur (prin asta mă refer că trăiesc ca într-un desen animat sau o comedie) Emoticonuri

4. Mă caracterizează autoironia

5. Sunt mic (1,68- motiv pentru care mi se spune Little Man) Emoticonuri

6. Îmi place să citesc

7. Cânt hip hop în timpul liber (dar nu postez niciodată înregistrările)Emoticonuri

8. Sunt obsedat de obiectele de scris (am o colecție întreagă de pixuri, creioane, stilouri)

9. Sunt obsedat de dinți și unghii

10. Aproape niciodată nu sunt mulțumit de mine

11. Sunt hipersensibil (și urăsc chestia asta)

Întrebările de la Doroteea:

1. Care e carte ta preferată?

Ador opera lui Octavian Paler. Mă regăsesc complet în filosofia dumnealui. De multe ori aveam impresia că eu scrisesem acele cuvinte pe pagină în timp ce le citeam. Mi-a format caracterul. Dacă e să vorbesc de cartea mea preferată de la Octavian Paler... nu aș putea alege.

2. Care e culoarea ta preferată?

Nu pot spune că am o culoare preferată, însă am o slăbiciune pentru purpuriu! Când eram mic, eram fascinat de mov, dacă părinții îmi cumpărau bombonele gen Skittles, le mâncam doar pe cele mov! Emoticonuri

3. Îți plac pisicile?

Oo, da! Am avut vreo 4. De fapt, îmi plac la nebunie animalele, în special puii. Și cred că și ei simt asta, pentru că aproape zilnic când ies pe afară, mă trezesc că apare vreun pui de câine sau de pisică ce se gudură pe lângă mine.

4. Ce ai vrut să te faci când ai fost mic/ă ?

Când eram în primii ani de grădiniță, ca orice băiat, spuneam că vreau să fiu polițist. Pe la 5 ani ziceam că vreau să fiu preot, iar în clasa I îmi doream să fiu primar. Dar nu să fiu votat, ci pur și simplu, să depun un C.V. la primărie și să mă angajeze pe loc. Emoticonuri

5. De ce ai blog?

Pentru că ador comunicarea, iar cel mai bine mă exprim în scris. După cum spuneam, știu că scriu prost, dar totuși e lucrul pe care îl fac cel mai bine.

6.Iubești? De ce?

Nu știu ce să spun... adică da, îmi iubesc familia, puținii prieteni, natura. Dar de ce?! Păi nu știu... este singurul lucru care mă mai domolește, care mă mai ține oarecum pe loc. Dacă nu ar fi fost familia și prietenii, față de care se fiu legat emoțional, aș fi comis toate prostiile posibile. Doar iubirea față de ei mă oprește, pentru că știu că i-aș dezamăgi dacă aș da frâu liber instinctelor. Cred că iubirea față de cineva/ceva este singurul lucru care te împiedică să fii acel parazit ușor adaptabil, pe care îl impune societatea de azi. Dar nu știu să răspund, îmi iubesc familia pentru că mi-au fost modele în anii copilăriei, iar prietenii că îmi sunt oglinzi la anii de acum.

7. Câte ore stai la PC ?

Ăăă...pff..ăă... multe, nu știu! Chiar nu știu. Oricum, cel puțin 4-5. Cam asta fac eu toată ziua. Citesc, ies afară și stau la PC.

8. Folosești diacritice?

Bineînțeles! Nu cred că internetul este o altă țară, în care să se vorbească o limbă în care nu există diacritice. Atât timp cât scriu în română, o să folosesc diacritice. E de bun simț să exprim o idee fără să pun cititorul în postura de a interpreta el ce am vrut să spun.

9. Care e lucrul care te enervează cel mai mult?

Categoric, să fiu acuzat pe nedrept. Nu suport asta. Să știu sigur că nu am făcut ceva, dar nimeni să nu mă creadă. Este cel mai odios lucru posibil!

10. Crezi că poate fi între o fată și un băiat doar o simplă relație de prietenie? De ce da/nu?

Este ca și cum m-ai întreba dacă poate exista o relație de prietenie între un chinez și un negru, între un om și un iepure, între un țigan și un jamaican, între un cioban și un medic. Nu suport împărțirea în clase, specii, sexe, rase. Este o  greșeală, un clișeu să faci acest lucru. O prietenie se bazează pe schimbul reciproc de sentimente, de afecțiune, de ajutor. Nu trebuie neapărat ca relația între un băiat și o fată să aibă o conotație erotică, o idilă. Pot fi simpli prieteni. Eu cred că existența unei relații de prietenie nu ține cont decât de un singur factor: existența sufletelor și schimbul reciproc de sentimente, respect, afecțiune. Atât.

11. Crezi în Dumnezeu? De ce da/nu?

Cred că sunt prea mic pentru a-mi da cu părerea despre o forță net superioară mie, pe care sunt incapabil să o percep la justa ei valoare cu inteligența mea extrem de limitată și ''artificială''. Spun artificială pentru că inteligența căpătată de mine, ca om, ființă trecătoare și materială,  se rezumă strict la această lume. Să am o părere despre ceva ce mă depășește ar însemna să fiu arogant și să mă păcălesc singur cu răspunsurile pe care le-aș da. Însă consider că Isus a fost cel mai mare filosof a lumii, căci învățăturile Sale au la bază stric psihologia și natura umană, care prelucrată ar aduce acea pace a inimii.

 Întrebările de la Alle:

 1. Care e cea mai îndepărtată locație unde ai călătorit?

Am fost prin 2009 în Grecia. Am fost în Paralia Katerini, Thesalonic, Meteora și biserica Sfântul Ștefan. Minunat, aș vrea să mai repet experiența cândva.

2. Ești mulțumit/ă cu traiul tău?

Bineînțeles! Nu sunt genul de persoană care se visează în Lamburghini, pe o autostradă, într-un mega penthouse, cu vacanțe în Miami. Repet, nici măcar nu visez la așa ceva. Nu de alta, dar e cert, e dovedit că banul nu doar că te tâmpește, dar te și dezumanizează. Dacă aș avea toată viața ce am acum aș fi perfect mulțumit.

3. Ești introvertit sau extrovertit?

Sunt un mega introvertit. Știu că pot părea foarte volubil, cu simțul umorului sau sigur pe mine. În realitate însă, sunt extrem de timid. Sunt foarte introvertit și hipersensibil. Recunosc că nu îmi place deloc asta, dar nu prea mai am ce să fac. Emoticonuri

4. Asculți muzică pe fundal când trebuie sa înveți?

Ascult muzică pe fundal aproape în permanență. De fapt, aveam perioade când nici nu puteam să dorm dacă nu aveam muzică pe fundal. La fel și cu învățatul... doar că nu am mai făcut asta de mult. Nu, nu mă refer la muzică, mă refer că nu am mai învățat de mult.

5. Care este cartea de care nu te-ai desparți niciodată?

Nu există o singură carte. Dar după cum am spus, îmi place opera lui Octavian Paler.

6. Îți amintești visele din timpul nopții?

Din păcate, da! Și spun din păcate pentru că visez Science Fiction. Cred că dacă aș pune un vis de-al meu pe hârtie, ar ieși un scenariu pentru un film psihologic grozav. Nu îmi amintesc când am avut ultima oară un vis frumos. Toate au fost stranii, obositoare Emoticonuri . Aa, de fapt, îmi amintesc de unele vise frumoase... dar alea sunt vise cu ochii deschiși, deci nu se pune.Emoticonuri

7. McDonalds sau KFC?

Nu am fost niciodată la KFC... pur și simplu, nu am avut ocazia. Deși mi-ar plăcea să încerc. Sper să prind ocazia să fac asta în vara asta.

8. Care este cea mai recentă amintire amuzantă a ta?

Pentru mine e mai puțin amuzantă. Duminică stăteam pe o bancă în fața unei scări alături de câțiva prieteni. Doi copii simțeau nevoia de divertisment, așa că au aruncat cu o pungă cu apă. Desigur, nu m-au nimerit decât pe mine. Din plin.... M-am enervat la culme. Dacă era după mine, le-aș fi băgat un furtun cu apă în gură, îi umflam cu apă și îi aruncam de pe bloc. Dar prietenii mi-au sărit în cap, să mă calmez. Cică e ceva amuzant. Mă rog...

9. Ce te-a făcut ultima oară sa plângi? 

Am început să citesc romanul ''Roxana'' a lui Gala Galaction, iar la un moment dat, era descris farmecul Crăciunului pe care, cu ajutorul binefăcătorului lor, oamenii din săraca mahala bucureșteană îl petreceau la școala ce ținea loc și de biserică pentru ei. De cum am citit acele secvențe mai că mi-au dat lacrimile.Emoticonuri Citiți cartea, o să vedeți la ce mă refer.

10. Ai crește 10 pisici/ câini in casă?

Cam da... dacă ar fi după mine, aș face-o. Nu de alta, dar mă intimidează un pui de câine sau de pisică ce mă privește și așteaptă o mângâiere. Însă nu e posibil să fac asta.

11. Cum ai descrie viața într-un singur cuvânt?

Imprevizibilă.

Acum ar trebui să fac nominalizări și să o dau mai departe. Dar avem o problemă... nu mai am cui să o dau! Deja au primit-o cam toți bloggerii.

Însă ofer acest premiu pentru cititorii mei și colegilor de blogosferă pe la care comentez, fiecăruia mulțumindu-i pentru treaba minunată pe care o fac!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu