miercuri, 18 iulie 2012

M-am înscris la facultate...

Mai mult de gura mamei, care ieri mi-a făcut creierul, și așa destul de mic și nefuncțional (după cum reiese și din modul în care scriu), de muscă. De fapt, era deja de muscă, acum morala mamei l-a redus la dimensiuni de țânțar. Îmi tot zicea că înscrierile au început de 2 zile, iar eu sunt atât de relaxat. ''OK! BINE.... GATA, MĂ DUC MÂINE'', zic eu simțindu-mă în pericolul de a rămâne fără creier (deși nu cred că ar fi observat cineva diferența).

Sigur, de obicei eram obișnuit să mă însoțească cineva la astfel de evenimente importante. Dar mi-am zis că am găsit eu o adresă în Iași, singurel fiind pe străzile Iașului, cum să nu mă descurc în Bacăul meu natal?!

Așa a fost, după plimbărăseală, birocrație, hârțogărie, toate suportate cu un calm de extraterestru, am reușit să mă înscriu la Facultatea de Litere, la Comunicare și Relații publice. Nu fac o postare mai lungă și nici nu dau detalii acum, deoarece sunt puțin cam varză călită. Dar, imediat ce îmi recapăt puțin forța și îmi activez un minimum de neuroni, o să fac o postare completă despre cum a fost cu înscrierea la facultate.

Mult succes tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu