miercuri, 11 iulie 2012

Cum mă găsești pe Google

Deși mult prea iubitul meu copilaș are abia 2 luni, a fost găsit de Google în urma unor căutări cel puțin stranii. Aceste căutări mi-au ridicat multe semne de întrebare în ceea ce privește seriozitatea și integritatea blogului, cât și a mea ca ființă. Sunteți pregătiți ''să ne râdem, să ne simtem bine''? Hai să îi dăm drumul!


1. ''nu te pot uita''- Hmm... nu îmi amintesc să fi fost vreodată așa atrăgător încât să am efectul ăsta asupra cuiva... însă îți mulțumesc, e ok atât timp cât nu mă ceri în căsătorie!

2. ''codul lui oreste cedry2k''- E drept că sunt slab, bărbos, am nasul mare și în timpul liber cânt rap, dar nu sunt Cedry2k. Și deși par cocalar, nu port lanțuri și inele, deci nu sunt Oreste. Try again!

3. ''ploaie de fericire''- Aha... și tu ai nevoie de o umbrelă, sau cum?!

4. ''Britney Spears hot''- Dacă ai ști cât mă bucur să văd că spre blogul meu fac trimitere și căutările triplu x... ce își poate dori un blogger mai mult decât un public format din fanii lui cOnan Barbarul!

5. ''cum să fac ziua copilului meu''- E simplu... cu ''Băutură, băutură și manele/ Și femei de 7 stele....''

6. ''slipii de pe mine''- Amice! Înțeleg că ești un hater... dar blogul meu nu e lenjeria intimă în care să îți bagi... picioarele!

7. ''despre supărare''- Vrei un manual de instrucțiuni a supărării sau cum?! ''Ați achiziționat funcția de supărare. Folosiți manualul pentru o utilizare corespunzătoare a funcției''

8. ''l-am sunat pe tata''- Și ghici ce?! El nu a răspuns, că îmi citea blogul.

9. ''o întâmplare reală despre comiterea unui furt''- Ăsta e un blog personal de tip jurnal... e cam greu să plagiez (deși asta m-ar ajuta să ajung prim ministru). Dar dacă chiar vrei un exemplu despre cum se fură, o să îți zic adresele unor bloggeri care practică asta.

10. ''maidanezi copenhaga''- Înțeleg că poate arăt mai jerpelit, așa... dar nu sunt maidanez... și nici mai danez nu sunt! Totuși, Google a simțit nevoia să își spună părerea despre mine... un maidanez mai danez!

Asta este o mică parte din ceea ce îmi este dat să văd zilnic! See u next time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu