sâmbătă, 7 iulie 2012

Cel mai frumos cadou de vacanță!

Astăzi am susținut ultima probă de BAC, la logică și argumentare. Motive de stres nu mai am (nu că BAC-ul ar fi fost un motiv). Astfel încât, oficial de astăzi, la ora 12 și ceva sunt oficial în vacanță, oficial am terminat cu examenul maturității, oficial e gata cu liceul! Ultimii 12 ani au trecut ca vântul, așadar iată-mă matur, adult în toată regula, sau cum mai era vorba mea prin cartier ''băiat versat, cu BAC-ul luat''.
O să mă ocup săptămâna viitoare și de înscrierea la facultate și gata! Pot în sfârșit să îmi încep vacanța.
Probabil că cei mai mulți dintre voi o să plecați la mare, poate la munte, poate pe alte meleaguri, poate la un tur prin grădina carpatică. Ei bine, eu nu o să fac nimic din toate astea. Eu aveam un singur plan toată vara. Vara asta (''aaaammm săăăăă măăăăă-ndrăăăăgoooosteeeesssc''- nu eu, așa cânta Chirilă) mi-am propus o mică vizită de 2 zile la Brașov, la Ursus Music Evolution. Nu o să mai fie nevoie aparent!
Zilele trecute am aflat o veste minunată! Iată că cineva acolo sus a considerat că am fost un băiat bun, așa că a decis să îmi facă o surpriză plăcută. Vă pot minți oricât că m-aș fi dus la U.M.E. ca să mă bucur de spectacol, de bere. Cei mai mulți merg pentru că vor cânta C.T.C. și Paraziții. Mda... nu m-ar fi deranjat să stau acasă și să urmăresc prestația pe Facebook. Mi-ar fi plăcut și Vama, Chirilă chiar face show... dar am mai văzut pe la T.V. concerte Vama. Eu îmi doream doar să văd prestația live a unui singur artist. Ei bine, se pare că nu mai este necesar, deoarece pe Facebook a apărut acest event! Cum ar zice Inna: ''O MA GAAAA'''.... raku în Bacău, la Subway 4, joi, 12 iulie! I will be there!
După cum deja am mai spus, raku este preferatul meu în materie de mesaj în hip-hop. Este singurul care nu înjură pe piese. Poate vă întrebați de unde pasiunea mea pentru muzica lui raku! Să vă explic....
Era o perioadă în care ascultam Paraziții. Erau amuzanți, mă bufnea râsul de la primele 3 versuri. Dar ulterior m-am înfipt mai adânc în hip-hop și am început să ascult hip-hop doar pentru flow. Și să fim serioși, care este trupa cu cel mai bun flow din istoria hip-hop-ului românesc? Normal, R.A.C.L.A. Rimaru (mor când aud că unii îi zic Rîmaru... fraților, e RIMARU, de la rimă) și Connect-R (deși acum e criticat de mulți, Connect-R rămâne în top 3 MC ca flow din România-cel puțin în viziunea mea). Ascult un interviu cu Relu, iar el spune că din hip-hop-ul românesc lui îi plăcea Zale. Desigur dau un sărci pe iutub și ascult ''La vita e bella''. Mi-a plăcut, am mai ascultat câte ceva, dar nu mi-a atras prea mult atenția, eu concentrându-mă pe ritm mai mult.
Apoi, căutând un free style cu Rimaru găsesc piesa ''Hip-hop didactic'', un featuring cu raku. Ascult, îmi place flow-ul lui raku, îmi zic că e bun. Și melodia aia este grandioasă ca tehnică și lirică. Dar totuși, doar îi apreciam calitățile de MC, atât. Până când ascult melodia scoasă cu Ombladon-Căutând. Acea piesă m-a marcat. Și nu vorbesc de flow sau lirică, deși sunt magnifice. Mă refer strict la mesaj. Mi-am zis că așa trebuie să fie hip-hop-ul. Despre asta. Îl simt atât de personal, parcă ar fi fost scrisă acea piesă de mine.
Continui să ascult raku. Mesajul era ca un balsam pentru creierii mei, afectați de mătreața stresului. Apoi mă reîntorc la Zale. Dar acum nu la ''Rupem baraka'', ci la alte piese, care vorbeau despre importanța iubirii într-o lume în degradare. Datorită pieselor lui raku am învățat că nicio secreție de endorfine nu îți aduce o stare de bine interioară decât atunci când te rupi de citadin, adulmeci vântul, simți căldura Soarelui cum de domolește, iar sunetul izvorului acompaniat de un cor de păsări îți redau vitalitatea. După câteva plimbări prin ploaie, câteva răsărite și câteva apusuri... deja simți că ți s-a făcut o infuzie de fericire în organism.
Cum să nu vreau să văd o prestație live? Doar că o mare problemă apare la orizont... nu prea am cu cine să merg. Toți cunoscuții mei au ales să meargă la Haarp Cord, pe 27 iulie. Hmm... e ok și Dragonu', îmi place și Cedry2k... dar totuși, prefer o prestație raku. Doar că aparent sunt singurul dintre cunoscuții mei care gândește astfel, ceilalți alegându-i pe cei de la Haarp Cord. Dar în definitiv, sunt dispus să mă duc singur dacă nu am de ales, doar să îmi bucur imaterialul prin infuzia de calitate pe care o primesc prin acest concert live pe care îl aștept de mult! Dacă văd un concert live raku, chiar că nu mai cer nimic pentru vara asta... ba chiar o să o consider cea mai reușită vacanță ever!
O să vă las aici piesa care m-a determinat să ascult raku:
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vuME_aoCfWw&w=560&h=315]

Pe lângă aceasta, vă mai recomand cu căldură: Zale ft Paula Seling- Pentru liniștea ta, raku- Doi, Cedry2k ft raku- Pacea inimii, raku- pentru terani, Zale- Să pot zâmbi, raku ft Andra Dimitriu- Soldaților noștri, raku-Natura noastră etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu