luni, 18 iunie 2012

Mă ramolesc complet...

Nu știu care e șpiru', dar nu mai am noțiunea timpului. M-am surprins într-o miercuri că duminică fuseseră Floriile. M-am trezit că eu credeam că mai sunt câteva săptămâni până la ziua mamei mele, deși aflasem abia atunci în ce dată suntem. M-am trezit la școală că mi e încheiau mediile și eu am întrebat ''DEJA...???'', iar din vacanța de Paște îmi amintesc că am rezolvat un test la istorie și... și... și... ăăăă... atât?! Pe 1 mai am ieșit cu prietenii în oraș, pe 5 mai am făcut blogul ăsta... adică acum o săptămână în mintea mea. În fine, ideea este că m-am pomenit că vineri.... este ziua mea!Emoticonuri Da, am uitat. Complet! Deci sunt tentat să bag un WTF??? cât mine voi de mare... oricum, am scris aici pentru că știu că blogul îl verific zilnic, pentru că sincer să fiu, îmi era o frică de mor ca nu cumva să mă sune cineva să îmi zică vreo urare ceva și eu să întreb ''pentru ce??!''... așadar, mai bine scriu aici. Și pentru orice eventualitate, ar trebui și să scriu că împlinesc 19 ani, sunt prima zi a Racului (îmi iubesc zodia și cu toate astea am uitat asta), sunt născut la ora 07:45 dimineața, sunt din Bacău. Presimt că în curând o să trebuiască să îmi scriu și numărul de telefon pe blog ca să nu îl uit.

Acum serios, nu știu de ce dar mintea mea e oarecum captivă prin luna martie. E de înțeles, cine mă cunoaște personal s-ar putea să știe și de ce. De fapt, cred că și eu știu de ce. În fine, nu motivele sunt importante, ci faptul că am început să uit date importante. Culmea, date din viața mea, dar încă mai știu că în 1395 Mircea cel Bătrân a participat la bătălia de la Nicopole. Deci țin minte date istorice fără probleme, dar nu mai am noțiunea timpului. Abia dacă îmi vine să cred că suntem undeva pe 3 iunie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu