sâmbătă, 2 iunie 2012

Leapșă despre copilărie


Am primit astăzi o leapșă superbă de la Ana, o leapșă despre copilărie. Iată așadar cum o să îl cunoașteți voi pe micul Ștefan. Hai să vedem:
1. Care era jocul tău preferat din faţa blocului?
Clar prinsa! Tot ce înseamna alergare. Dar de foarte multe ori imitam serialele la care ne uitam. Și uite așa ajungeam noi să fim când Walker, când Sammo din ''Expertul'', când personaje din desene animate. Și desigur, ne jucam de-a concertul. Adică ne credeam ba Valahia, ba 3SE, și începeam să scheunăm cântăm pe o scenă imaginară, în fața unui public imaginar!

2.Care este “dulcele” pe care l-ai mânca şi acum?
Știu că eram foarte mic, și în piața care era amplasată în cartierul meu era un mic magazin unde se vindea suc. Nu avea nici o denumire, dar știu doar că se vindea în sticle returnabile, și era cu aromă de mere și de ananas. Gustul acelui suc încă mă urmărește, niciodată nu am reușit să îl mai găsesc. Mai erau și ''acadelele cu litere'', adică niște bomboane puse pe un băț de plastic, care aveau la cealaltă extremitate o anumită literă. Noi eram înnebuniți să colecționăm tot alfabetul. Însă cel mai mult mă simt legat de guma de mestecat. Încă am rămas cu această deprindere. Chiar în timp ce scriu postarea fac puțin ''culturism facial'' cu un Orbit.

3.Care au fost desenele tale preferate?
De ce ''au fost''? Eu încă mă uit la desene animate. De fapt, singurul canal pe care stă televizorul meu este Boomerang. ''Tom și Jerry'' și ''Looney Toones'' nu cred că mai este cazul să spun că îmi plac. În rest mă uitam și la ''Batman: animated series'', ''Poppeye'', ''Jonny Quest'' (da, știu că nu și-l mai amintește nimeni), ''Jin Jin și patrula panda'', ''Blinky Bill'', ''Peter Pan'', ''Viața cu Louie'', ''Lumea lui Bobby'', ''Prințesa Sissy'' : etc. În prezent mă uit pe Youtube la ''Povești cu Tom și Jerry'', episoade noi cu cei 2 veterani ai desenelor animate, vi le recomand, sunt foarte amuzante. Aa, și de vreo 2 ani am făcut o pasiune pentru ''Top Cat'' (după cum se vede, despre desene animate pot vorbi până dimineață și tot nu mă satur).

4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?
3SE, Animal X, ASIA, Andre, Valahia, N&D, HI-Q, Simplu, Holograf, Taxi... oricum, pe atunci muzica se făcea din instrumente muzicale, nu din taste!

5.Ce amintiri îţi trezeşte guma Turbo?
La câți bani am dat pe gumă de mestecat în cei 19 ani fără 20 de zile, aș fi putut fi acționar majoritar la Orbit :)). Cu chestiuța aia de cauciuc mi-am făcut un maxilar de oțel. Consumam în prostie. Și nu doar pentru gust. De fapt, nu pentru gust cât pentru surprize. Aveam abțibilduri cu mașini, cu Kevin Sorbo, Lucy Lawless sau cu tot felul de culturiști pe toate lucrurile mele. Pe scaunul meu, pe cutia mea cu jucării, pe sertarul meu...
Am încercat și de curând să mai consum. Nu prea se putea. Nu mai am maxilar ca în tinerețe :)). Acum mă mulțumesc cu Orbit.

6.Ce visai să devii atunci când erai mic şi ce-ai ajuns?
Când eram în primii ani de grădiniță, ca majoritatea băieților visam să devin polițist sau tehnician. Asta nu se pune, căci e un fel de vis comun. Pe la vreo 5-6 ani ziceam că vreau să fiu popă preot. Apoi, de prin clasa întâi spuneam că vreau să mă fac primar. Desigur, nu spuneam că vreau să fiu votat primar, ci să mă fac primar. Adică pur și simplu, să mă duc la primărie și să le spun că vreau să mă angajez primar. Știam că meseria asta implică să stai cu picioarele pe birou, atât și nimic mai mult ;)).
Între timp am renunțat la ideile astea puerile.

7.Cum ţi-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?
PotSăSpunCăAFost MinunatăȘiCă AșVreaSăOMaiTrăiescOdată... am respectat cerința, 3 cuvinte au fost :D

Dau leapșa mai departe către Viorel, căci sunt curios să văd cum a fost copilăria sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu