luni, 25 iunie 2012

Birthday...


Poate că mulți așteaptă să scriu despre ce am făcut de ziua mea. A fost frumos, dar nu pot să scriu. Oricum, ca să rezum... prieteni, multă pizza, multă bere, soare, cadouri (câteva articole vestimentare, câteva produse de îngrijire corporală, dulciuri, DVD-uri cu țestoasele ninja...)... ce să mai, a fost superb. Dar cel mai frumos mi se pare faptul că am avut lângă mine oamenii importanți mie. Fie că face2face, fie că la telefon, am interacționat cu cei la care țin. În plus, cred că ăsta e cel mai frumos cadou, faptul că familia și prietenii sunt alături de mine. Cam asta e tot ceea ce mă interesează. A fost o aniversare reușită tocmai datorită faptului că am familie și prieteni la care să mă împart, alături de care să mă bucur, care prin simpla prezență să mă facă să zâmbesc.
Știu că nu am scris prea mult, dar nu mă simt în stare... știți voi, BAC + căldură = 0 chef de scris.
BYE!
P.S.: Vă mulțumesc tuturor pentru urări. Să aveți parte de tot ceea ce e mai frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu