duminică, 10 iunie 2012

Anunț!

Având în vedere modul grotesc în care se desfășoară în acest an campania electorală, îmi anunț public intenția de a nu-mi exercita dreptul la vot la alegerile din 10 iunie! Motivul principal este că nu mă pot simți reprezentat de niciunul dintre candidați, deoarece comportamentul fiecăruia dintre ei lasă de dorit. Din moment ce ei au încălcat o lege universal valabilă, aceea conform căreia o campanie electorală nu se face pe baza atacurilor la persoană, nu am așteptări în ceea ce privește respectarea altor legi, fie constituționale sau care țin pur și simplu de bun simț! De asemenea, anunț și faptul că este prima și ultima oară în care îmi exprim opinia despre campania electorală din acest an, precum și despre practicile politice din România anului 2012. Așadar, am rugămintea de a nu fi agasat cu întrebări sau opinii despre aceste subiecte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu